السبت، مايو 01، 2010

فكره ...جديدة.... مين هيساعدني في تنفيذها ؟؟؟؟؟؟


من مده كده جتلي فكره .... وكالعادة طبعا عارفين ...مبقولش لا لأي فره مهما كانت مجنونه ....

مطولش عليكم .... فولولي لا طولي .....     
    
عملت استقصاء رأي علي المدونة ببقول .... بتدور علي شغل تعمل إيه؟؟؟؟ كانت الإجابات اكتر من 80% فالو موافقين نشتغل بنصف الأجر و شوبه قالوا نقعد نستني الفرج ....و غيرهم قالوا ....لا تنازل عن مرتب كامل ....

أقولكم باه الفكرة...و عايره إل 80% يركزوا معايرا......

الفكرة عبارة عن إيه ؟؟؟؟؟؟؟؟

دلوقت أنا جروبي بسم الله ما شاء الله 4000 عضو وزيادة .... دا غير الأصدقاء قدهم .....

قلت لو كل واحد من ولادي حبايبي ...عمل مدونه ....المدونة عبارة عن السيرة الذاتية بناعته ......

و نبتدي نسوق المدونات دي لبعض ...مع شوية إعلانات ...و شوية حاجات تانيه ....


و ونرفع شعار...نشتغل بنصف الأجر ....

إلي عاير يشتغل اون لاين ..أو إلي عايز يشتغل في شركات .....

طيب هنفذ ازاي؟؟؟؟؟؟

دا إلي هنعرفه في الصالون الجاي إن شاء الله ...................

أنا عملت شغل كتير أوي تجهيزا للصالون ....اتفقت مع حوالي 4 شركات هيجو معايا المرة الجايه .... ويشغلوا ناس...مش مهم الخبرة بس مهم يكونوا عارفين م عازيين إيه....و عندهم استعداد للشغل .....بجد... والشركة مسئولة إنها تعملهم تدريب و تطوير علشان يناسبوا الوظيفة ....و بكده هنضرب عصفورين بحجر ....اشتغلنا لمده سنه ...و أتعلمنا وطورنا نفسنا ....... الباقي كله ...هتعرفوه في الصالون الجاي .... 14 مايو 2010

مكان الصالون ....
المهندسين – مكتبة عرابي – شارع عرابي – بجوار برج النهضة ..... هستناكم 

10 التعليقات:

التعليق المره الجايه لما نفهم التفصيل

طب واللى مش ينفع يحضر الصالون فى بلد تانيه مثلا يعمل ايه؟

يا ريت يا روشا انا زهقت و قرفت بجد و عاوزة اشتغل :(

تانى وتالت بدعيلك من كل قلبى ربنا يوفقك و يجازيكى كل خير على افكارك ووقتك ومجهودك

أنا محمد صلاح متولى صاحب شركة تصميم وإستضافة مواقع على الإنترنت ممكن أعمل معاكى بزنس كويس
أنا محتاج ناس كتيير تسويق بالعمولة ومحتاج ويب ديزاين و ويب ديفوليبر وشركتى مسجلة رسمياّ الموقع الالكترونى www.nilemen.com

ربنا يكرمك يا رشا و ان شاء الله الفكرة تنجح

انا برده عايزه اشتغل معاكم بس المشكله انى مش القاهر وصعب اوى انى احضر يا ريت لو اقدر اكون معاكم وجزاكم الله خيرا

جميله يا رشا الفكره مع انى مش مستوعباها اوى
بس فعلا مشكلة الناس اللى ممش من القاهره دول لازم نلقيلها حل لان حضور الصالون مهم جدا ... حتى لو تقدرو تصوروه فديو يكون كويس جدا
وربنا يسهل ويقدم كل الخير لكل الناس
جزاكى الله خيرا

والله انا عندى 25 سنة وحمتار اشتغل فين ياريت الاقى شغل وازاى اتواصل مع انسة رشا خليفة

والله انا عندى 25 سنة ومحتار اشتغل فين ياريت الاقى شغل وازاى اتواصل مع انسة رشا خليفة

إرسال تعليق