الثلاثاء، يناير 11، 2011

متحمليش نفسك اكثر من طاقتها

انا اول مرة كنت اقرا لكى حاجة كانت انهاردة واعجبت بأسلوبك جداا
وانا مشكلتى انى لسة بدرس في اداب اعلام قسم علاقات عامة سنة تالتة 
وعايزة انزل تدريب في اى شركة 

بس انا محتارة اتدرب في خدمه العملاء ولا في علاقات عامة

انا الحمد لله امتلك صوت جيد فانا بشتغل في راديو كاريزما على الانترنت ودة غير انى اخدت كورسات في التدريب الصحفى فى جريدة الجمهورية ولم اجد نفسي في الصحافه و اخدت تدريب اعداد وتقديم تلفزيونى 

و حاليا في كوروس انجليزى و فضلى 5 شهور واخلص تقريبا الكوروس 

انا دلوقتى ابتديت ادور فالجرايد وعالنت على تدريب في شركات مش لاقيه 
وانا خايفة انى لو اخدت تدريب مش حعرف اركز فالدراسة 

وانا عايزة ابنى نفسي من دلوقتى 

انا شايفة انك ماشيه في الطريق الصح .... يمكن مش بالسرعة الي انتي عايزاها ... بس افضل الاعمال عند الله ادومها .... 

بالنسبة لحكاية انك مش هتعرفي تركزي في الدراسة اذا اخدتي تدريب ... انتي اكثر واحده عارفة امكانيات نفسك وقدراتك .... فخلي التدريب مثلا في الاجازات ... يوم واحد في الاسبوع ... علي حسب يعني ... متحمليش نفسك اكثر من طاقتها ... 

0 التعليقات:

إرسال تعليق