الأربعاء، سبتمبر 01، 2010

تفتكري مين يجي قبل مين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ازيك يا رشا والف مبروك على الكتاب


انا قراتة كلة وفعلا استفدت جدا


انا ..................  مهندس ديكور حر


بشتغل من 10 سنوات فى شركات واعمال حرة


بحب السفر جدا وسافرت فى حتت كتير


سؤالى


الشغل الايام اللى فاتى بداء يبقى بطىء وانا مليت وحبيت اجدد اسلوب شغلى
اصحابى اقترحوا عليا التسويق عن طريق الجروبس على الفيس و البلوج ودة
عاجبنى وابديت الفكرة انى بفكر اعمل ويب سايت وناس بتقلى استنى شوية لما
يكون عندى شعبية وبعدين ابداء وناس تقولى اعملة دلوقتى وطورة بصراحة مش
عارف اعمل اية انى معنديش داتل جبارة وكان نفس اعمل فيديو واديوا وحاجات
تنفع لمشروع برنامج عن الديكور تفتكري اطلع بويب وبعدين اطورة ولا اكتفى
بالجروبس والحاجات دى لغاية ماتشيهر شوية مستنى رادك ومتشكر جدا على وقتك
واهتمامك



التسويق الألكتروني يشبة التسويق العادي في حجات كتير و علي فكره الاثنين مكملين لبعض و دي وجهة نظري ...
نسبة لتبتدي ايه قبل ايه .... افتكر تبتدي Group و Fan page لان حتي لو عملت web page ....  هتحتاج ناس و دول هتجيبهم من خلال الشبكات الاجتماعية ... اتمني اكون كده جاوبت علي سؤالك ... و انا انصحك تاخد كورس تسويق ألكتروني أو تقرا فيه هو الموضوع سهل جدا بس محتاج مهارات .. ربنا معاك

1 التعليقات:

مرحبا يا رشا ازيك
انا محمود مهندس مدني و ساكن في غزة طبعا انتي عافة انو ما فيش وظائف في غزة مع الحصار و خاصة في اعمال المقاولات و حاولت اني اسافر بس الموضوع مش سهل لأني فلسطيني من غزة

المهم انا بديت افكر اشتغل مع المؤسسات الأهلية و انا بحاول اكتب مقترحات مشاريع تنموية طبعا الموضوع صعب فإذا كنتي بتعرفي مواقع بتعطي افكار لمشاريع تموية و كيفية كتابة مقترحات المشاريع ياريت تبقي تحكيلي

و كمان اذا بتعرفي شركات توظيف في الخليج و محتاجة مهندسين
هاد ايميلي mshamie@hotmail.com
تحياتي

إرسال تعليق